Kórusvezető, zeneelmélet (szolfézs, összhangzattan) és énektanár, régizenei és egyházzenei előadó, zeneszerző (kórusművek, misék, kamarazenei alkotások), zenei feldolgozások és írások szerzője, zongora kísérő, fuvola és barokk fuvolista (traveso), népzene tanár és hangversenyszervező vagyok. A Liszt Ferenc Zeneművészeti Főiskolán ’Karvezetés, iskolai ének-zenetanár és zeneelmélet’ valamint ’Egyházzene’ szakon diplomáztam. Kórusvezetésből (choral conducting) kaptam mester fokozatot az Egyesült Államokban Fulbright ösztöndíj keretében. Ez után a Bloomingtoni ’Régi Zene Intézet’-en tanultam ’hangversenyszervezést, vezénylést’ korabeli hangszereken játszva barokk fuvolán, histórikus zongorákon, csembalón és énekhangon (tenor). Szakdolgozatom: „Mely dallamok maradtak meg 1996-ban Nagyréde és Gyöngyössólymos énekeseinek emlékezetében?” Akadémiai kutatásom: „’Ave Maria’ in the Music of the Renaissance and the Middle Ages: Their Unique Poetry and Popular Formations” (’Ave Maria’ a Reneszánsz és a középkor zenéjében: költészetének egyedi és csoportos megnyilvánulásai). Ezek megszólaltatására alapítottam az „Imperatrix” régizene-együttest (www.avemaria-ensemble.com). Döntős helyezést kaptam barokk fuvolán az ’Amerikai Barokk Bach Szólisták’ versenyen Belkley, Kaliforniában. A „Cincinnati Cobra együttes” előadója és a „Cincinnati Baroque” együtes tagja és énekszólistája voltam (Carissimi: Jephte oratórium, Bach kantátái 2002-2005). Egyéb írásaim: “A Zene Ismerete – Kezdettől a felvételi vizsgák anyagáig”, “Feladatlapok a szolfézs és zeneelmélet felvételi vizsgakövetelményeinek elsajátításához”, előadásaim: Két, kétrészes televízió műsor és zenei hangverseny megalkotása a „Hungarian Society of Cincinnati”-nek, “Milyen zenei hagyomány élt a Mátra vidéken az ’56-os forradalom idején Nagyréde és Gyöngyössólymos dokumentumai, tanárai és énekeseinek elmondása szerint”, “A magyar zene régi stílusainak kifejlődése”.